Cultura

La Generalitat estudia amb sis festivals de música gironins fórmules per promoure'ls sota una marca única

Encarregaran un estudi per conèixer el seu impacte econòmic i la tipologia de públic

query_builder   23 juliol 2003 16:46

event_note Nota de premsa

La Generalitat estudia amb sis festivals de música gironins fórmules per promoure'ls sota una marca única

Encarregaran un estudi per conèixer el seu impacte econòmic i la tipologia de públic

La Generalitat i els festivals de música de Castell Peralada, de Músiques de Torroella de Montgrí, de la Porta Ferrada de Sant Feliu de Guíxols, de Músiques Religioses de Girona, Schubertiada de Vilabertran i Jardins de Cap Roig de Calella de Palafrugell estan estudiant fórmules de coordinació i promoció conjunta sota la marca única de Festivals Musicals de Catalunya, Girona-Costa Brava.

    Representants d’aquests sis festivals s’han reunit amb el director general de Promoció Cultural, Vicenç Llorca, per tal d’establir les eines de promoció conjunta a l’exterior, la coordinació de les programacions i la possibilitat de coproduir alguns espectacles.

    Entre les primeres línies d’actuació que s’han concretar destaca encarregar un estudi estratègic que permeti conèixer tant l’impacte econòmic dels festivals com la tipologia del públic que hi assisteix.

     En representació dels festivals, han assistit a la reunió Luís Polanco, director artístic del Festival Castell de Peralada; Josep Lloret, director dels festivals de Torroella de Montgrí i de Músiques Religioses de Girona; Josep Maria Rus, coordinador del Festival Jardins de Cap Roig; Albert Mallol, director del Festival de la Porta Ferrada, i Jordi Roch, director de la Schubertíada a Vilabertran. Per part de la Generalitat, també ha assistit el delegat de Música, Carles Sala

    La Direcció General de Promoció Cultural convocarà una nova reunió després de l’estiu a la qual es podria incorporar algun altre festival.

Barcelona, 23 de juliol de 2003