Catalan Films & TV ha promogut la creació de la primera edició de la Sitges Sales Office com a punt de trobada de la indústria nacional i internacional en el Festival Internacional de Cinema de Catalunya que estarà oberta entre els dies 3 i 10 de desembre.
A banda de les projeccions a les diverses seccions del Festival i de l’Audiovisual Català, els inscrits a la Sitges Sales Office tindran l’oportunitat de visionar un gran nombre de produccions nacionals i internacionals que conformen la videoteca de la Sales Office. La primera edició d’aquesta Sales Office neix com un centre de negocis que romandrà obert de les 10:00 hores fins a les 20:00 hores, per a tots els productors i distribuïdors inscrits fins ahir.
A data de 29 de novembre, un total de 112 professionals del sector audiovisual s’han inscrit a través del formulari que es troba penjat a la web del Festival (http://www.cinemasitges.com). D’aquestes 112 persones, 69 hi seran com a venedores, 22 com a compradores i 21 com a observadores. Aquests professionals representen un total de 74 empreses, de les quals, 53 són venedores i 21 compradores. Dins aquestes 53 empreses venedores, 48 són espanyoles i la resta internacionals. Pel que fa a les empreses compradores n’hi ha vuit que són espanyoles i tretze són internacionals.
Tot i que les inscripcions encara romanen obertes, cal destacar que s’han inscrit un total de 179 títols fins el dilluns passat de 18 nacionalitats diferents i de tots els gèneres. Un total de 90 llargmetratges, 48 documentals, tretze TV Movies, deu projectes en desenvolupament, vuit programes d’animació i cinc curtmetratges. Tots aquests títols es podran consultar en el catàleg de la Sitges Sales Office que s’entregarà a tots els inscrits per promoure els contactes entre compradors i venedors.
Catalan Films & TV
La Sitges Sales Office és una nova iniciativa de Catalan Films & TV que comença una nova etapa en la seva ja llarga trajectòria. Els objectius se centraran en la promoció, difusió i internacionalització de la indústria audiovisual catalana. S’han marcat dues línies d’actuació; aconseguir una major distribució internacional i afavorir les coproduccions.