- Sala de premsa
- Notes de premsa
- Informació relativa a dues fuites de gas a l'Hospitalet de Llobregat i la Llagosta
query_builder 21 octubre 2004 14:17
event_note Nota de premsa
Fuita de gas a l’Hospitalet de Llobregat (Barcelonès)
A les 12’54 hores, Bombers de la Generalitat han estat alertats d’una fuita de gas natural a l’avinguda Isabel la Catòlica de l’Hospitalet de Llobregat. La fuita, produïda mentre es realitzaven unes obres a la zona, s’ha pogut controlar al voltant de les 13’30 hores, un cop ha arribat un equip tècnic de la companyia de gas.
Com a mesura preventiva, s’ha desallotjat la guarderia “Lola Anglada”, on hi havia 18 nens. A més, també s’ha desallotjat un bloc de pisos proper al lloc de l’incident.
Una persona ha hagut de ser evacuada a un centre sanitari amb símptomes de mareig.
Al lloc de l’incident s’hi han desplaçat 3 vehicles dels Bombers de la Generalitat. Al lloc de l’incident també s’hi han desplaçat efectius policials i sanitaris.
Fuita de gas a la Llagosta (Vallès Oriental)
A les 12’51 hores, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat s’han desplaçat fins al carrer Antonio Machado de la Llagosta (Vallès Oriental), en ser avisats d’una fuita de gas.
La fuita s’ha produït a causa de les obres que realitzava una retroexcavadora.
Cap persona ha resultat afectada com a conseqüència d’aquesta fuita, tot i que s’han desallotjat, preventivament, 4 cases unifamiliars properes a la zona afectada.
Els Bombers, en col·laboració amb els tècnics de la companyia de gas, han pogut controlar la fuita a les 13’49 h.
Cerdanyola del Vallès, 21 d’octubre de 2004
14’00 hores