Descripció de les obres
El traçat comença a la sortida de Montbrió del Camp. A 400 m de distància de l’inici, es construirà una rotonda que substitueixi l’actual intersecció entre les carreteres T-313 i T-320.
El traçat segueix en línia recta, creua el barranc de Segures i continua fins al barranc d’Esclotes, on està previst realitzar la millora del revolt en “S”. El traçat segueix en línia recta fins al barranc del Gendre on es projecta la millora d’un altre revolt en “S”. També es preveu la millora d’un altre revolt tancat, a l’alçada del quilòmetre 10. El final del projecte es situa a uns 400 m del barranc del Gendre, al quilòmetre 10,145.
El tram final més proper a Riudecanyes, entre els punts quilomètrics 10,1 i 11, ja va ser condicionat per la Generalitat l’any 2000 i va suposar una inversió de 300.000 EUR (50 MPTA).
Pel que fa a la rotonda que es situarà a la intersecció entre les carreteres T-313 i T-320, tindrà un radi exterior de 30 m, dos carrils de 4 m, dos vorals exteriors d’1,5 m, dos vorals interiors de 0,5 m i un anell interior d’1,5 m.
La secció de la carretera està formada per dos carrils de 3 m cadascun i dos vorals de 0,5 m. La velocitat específica del projecte es de 60 km/h.
El projecte es completa amb les obres de drenatge longitudinal i transversal, així com la senyalització horitzontal i vertical corresponent.