La Direcció General de Carreteres del Departament de Política Territorial i Obres Públiques, ha aprovat el projecte de millora del ferm a la carretera C-25 (Eix Transversal), entre els punts quilomètrics 195,95 i 202,826, al tram Sant Sadurní d’Osormort-Coll de Revell, a la comarca d’Osona. Aquesta actuació, que es preveu que comenci durant el tercer trimestre d’aquest any amb un termini d’execució de 4 mesos, té un pressupost d’1,21 MEUR.

L’objectiu de les obres és deixar en condicions normals de transitabilitat el tram de la carretera C-25 comprès entre els punts quilomètrics 195,95 i 202,92. Així doncs, es reforçarà el ferm, s’eixamplarà la calçada, es renovarà la senyalització horitzontal i vertical i es col·locaran barreres de seguretat.

El projecte es completa amb la millora de les cunetes de formigó transitables que quedin deprimides com a conseqüència de les obres de reforçament del paviment.