Sala de premsa

event_note Nota de premsa

Viladecans acull la primera Fira de Formació Professional del Baix Llobregat

  1. S’hi pot trobar informació de cicles formatius de 23 famílies professionals i espais d’orientació.
Fira FP Baix Llobregat{"name":"2025/02/05/17/53/e50aec88-a91a-4b68-a3cf-c2cb3b0bd06a.jpg","author":"Educació","type":"0","location":"0","weight":1239755}

El Baix Llobregat compta des d’enguany amb una Fira de Formació Professional, on s’hi exposa l’oferta formativa d’ensenyaments professionalitzadors de la comarca. Se celebra des d’avui fins divendres a l’Espai Cúbic de Viladecans, i està organitzada pels Serveis Territorials d’Educació i Formació Professional al Baix Llobregat i ha comptat amb la coorganització de la Cambra de Comerç de Barcelona del Baix Llobregat i l’Ajuntament de Viladecans. Aquest matí l’ha inaugurat la consellera d’Educació i Formació Professional, Esther Niubó.

Aquest esdeveniment ajudarà a connectar estudiants, famílies, orientadors i orientadores i empreses amb la Formació Professional del futur. S’hi podrà trobar informació sobre l’oferta de cicles formatius de 23 famílies professionals amb les sortides laborals de cada especialitat, i també orientació sobre el procés d’admissió i beques. En aquesta línia, i amb la intenció de prevenir l’abandonament escolar prematur i fomentar la orientació, serà fonamental l’assessorament personalitzat per part de professionals i docents de cada cicle formatiu. La fira també comptarà amb taules rodones i ponències d’experts enfocades a l’alumnat i les seves famílies.

Oferta formativa

La oferta formativa que s’hi mostrarà està composta per cicles formatius de grau mitjà i superior, però també per altres opcions com Programes de Formació i Inserció (PFI) i Certificats de Professionalitat.

L’esdeveniment també està pensat per ser atractiu per a les empreses del Baix Llobregat, que hi trobaran informació detallada sobre l’estructura de la nova FP i de l’oferta formativa existent al territori del Baix Llobregat, i activitats específicament dissenyades per a aquest públic.


Viladecans, 5 de febrer de 2025

1
Imatges
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia