En concret el tram tallat al trànsit va de l’enllaç de Sant Feliu de Guíxols-enllaç Santa Cristina d’Aro a l’enllaç de Platja d’Aro. Com a itinerari alternatiu, caldrà utilitzar les carreteres C-250 i GI-662 entre aquests enllaços.
Les obres d’aquest desdoblament van començar el juny i es preveu que es pugui posar en servei per l’estiu del 2005. Aquesta actuació forma part de la segona fase del desdoblament de la variant de Santa Cristina d’Aro. Aquest tram té una longitud de 3,9 quilòmetres i un pressupost de 8,87 MEUR.
Després del desdoblament, la carretera tindrà dues calçades (una per sentit de circulació) separades per una mitjana construïda amb barrera rígida (tipus New Jersey). Cada calçada disposarà de dos carrils de circulació de 3,5 metres d’amplada, voral exterior d’1,5 metres i voral interior de 1,2 metres. Cal destacar que es el projecte constructiu preveu construir un pont de 154 metres sobre el Ridaura.