Amb l’objecte de promocionar les Terres de l’Ebre com a destí turístic, l’Institut per al Desenvolupament de les Comarques de l’Ebre ha programat una campanya publicitària on els mitjans de suport que s’utilitzaran són, a diferència d’anys anteriors, els autobusos de la línia regular Terres de l’Ebre – Barcelona.
Aquesta és una campanya suportada en imatges de les Terres de l’Ebre, les mateixes que ja s’han utilitzat tant en els fulletons de promoció com en les diferents fires on s’ha assistit sota la marca que aglutina les quatre comarques “Terres de l’Ebre – Catalunya Sud”, mitjançant les quals s’intenta mostrar la diversitat i les possibilitats turístiques que hi ha en aquestes comarques.
La campanya, amb una durada d’un any, comptarà amb cinc autobusos, dos dels quals seran grafiats de manera semi-integral i els altres tres es grafiaran només a la part posterior. L’import destinat a aquesta acció és de 41.644.euros
La campanya que té com objectiu adreçar-se al turista de proximitat i incidir en la desestacionalització de l’oferta turística i superar el percentatge d’ocupació turística global que es va assolir el passat any.