Sala de premsa

event_note Nota de premsa

Dues persones perden la vida en l'incendi d'una masia a la Vall d'en Bas

Els Bombers de la Generalitat hem estat alertats a les 10.39 hores d’aquest matí d’un incendi a la masia La Pinya, de la Vall d’en Bas (Garrotxa).

Immediatament, s’han activat dues dotacions que, en arribar, han comprovat que el foc ja estava pràcticament apagat i havia afectat principalment la planta baixa de la casa. Així mateix, s’ha enfonsat parcialment el sostre de la planta baixa.

Els efectius de Bombers desplaçats han localitzat, al primer pis de la casa, els cossos sense vida de dues persones, possiblement pare i fill, de 65 i 40 anys, respectivament.

Les dotacions de Bombers continuen activades i treballen per tal d'extingir completament l'incendi.

Els Mossos d’Esquadra han activat 3 patrulles, inclosa la Unitat d’Investigació de la Comissaria de la Garrotxa, que es farà càrrec de la investigació per tal d’aclarir els fets.


Cerdanyola del Vallès, 2 de març de 2025

13.20 hores

El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia