La Direcció General d’Emergències i Seguretat Civil informa que, atesa l’evolució favorable de la situació meteorològica, a les 20’46 hores ha desactivat l’alerta del Pla d’Emergències per Nevades (NEUCAT). Al llarg d’avui diversos efectius dels Pompièrs d’Aran, amb la col·laboració del Conselh Generau d’Aran, del cos de Mossos d’Esquadra i de l’estació d’esquí de Baquèria Beret, han fet diverses revisions tant a peu de territori com via aèria de les zones més susceptibles a patir allaus.

El resultat d’aquestes inspeccions indiquen que el mantell nival ha iniciat una progressiva estabilització. A més, el Servei de Meteorologia de Catalunya indica una lenta pujada de les temperatures cosa que afavoriria aquests processos d’estabilització.

No obstant, segons el Servei Geològic de l’Institut Cartogràfic, el perill d’allaus continua sent FORT (4) a l’Aran – Franja Nord de la Pallaresa sent molt probables allaus de neu recent i desencadaments naturals i accidentals de plaques, en general de mitjanes dimensions. A més, la tendència del risc d’allaus és d’un lleuger descens entre les properes 48 i 72 hores.

Cerdanyola del Vallès, 6 de febrer 2003 20’50 hores