El Govern de la Generalitat va aprovar ahir, dia 22 de juny, el Pla Econòmicofinancer de construcció d’infrastructures d’obra civil encarregades a l’empresa Gestió d’Infrastructures S.A (GISA).

Entre els projectes destacables es troba la remodelació de tres centres de salut a Barcelona, Badalona i Sant Adrià de Besòs, amb un pressupost total de més de 9,5 milions d’euros.

En concret, 3,6 milions d’euros van destinats al CAP Adrià de Barcelona (Àrea Bàsica de Salut 5A-5B), que es troba en fase d’execució. D’altra banda, 3,5 milions d’euros es destinaran a la remodelació del CAP La Mina de Sant Adrià del Besòs (ABS de Sant Adrià del Besòs 2), pendent d’adjudicació de les obres. I finalment, 2,9 milions d’euros al CAP Dr. Robert de Badalona (ABS Badalona 2), que també es troba en fase d’execució.