La Diada Poliesportiva del Montsià ha tingut lloc a les instal·lacions esportives d'Amposta.
La Diada Poliesportiva del Montsià ha tingut lloc a les instal·lacions esportives d'Amposta.
{"name":"2025/04/03/19/24/5c7a3bb1-85ee-47be-aa4c-8e6fc5a692c1.jpg","author":"Delegació del Govern a les Terres de l'Ebre. ","type":"0","location":"0","weight":940086}

Uns 400 alumnes de primer d’ESO han participat aquest dijous a la dotzena Diada Poliesportiva del Montsià, que s’ha desenvolupat a les instal·lacions esportives d’Amposta, amb l’epicentre al Parc dels Xiribecs.

Hi ha participat alumnat de vuit centres educatius del Montsià: Institut de Tecnificació, Institut Escola Agustí Barberà i Col·legi Sagrat Cor, d’Amposta; Institut Manel Sales i Ferré, d’Ulldecona; Institut Sòl-de-Riu, d’Alcanar; Institut Els Alfacs, de la Ràpita; Institut Les Planes, de Santa Bàrbara; i Institut de la Sénia. Els participants han realitzat rotacions, amb franges de 25 minuts, per les estacions de diversos esports, alguns tradicionals com les bitlles, jocs populars i alternatius i d’altres poliesportius com futbol, bàsquet i handbol, entre d’altres.

La representant territorial de l’Esport, Montse Pegueroles; juntament amb la presidenta del Consell Esportiu del Montsià, Neus Sancho; el regidor d’Esports de l’Ajuntament d’Amposta, Marc Fornós i el director del Centre de Recursos Pedagògics del Montsià, Artur Joan Tallada, han inaugurat la jornada.


L'activitat és organitzada pel Consell Esportiu del Montsià, amb el suport i impuls dels Serveis Territorials d'Educació i Formació Professional i de la representació Territorial de l'Esport a les Terres de l'Ebre, i la col·laboració de l'Ajuntament d’Amposta, el grau en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport (CAFE) d'EUSES Terres de l'Ebre - Universitat Rovira i Virgili, el Cicle Formatiu de Grau Superior (CFGS) d’Ensenyament i Animació Socioesportiva de l’Institut de Tecnificació d’Amposta, els dinamitzadors de l’Associació Esportiva Escolar de l’Institut Manel Sales i Ferré, d’Ulldecona, i el Club de Bitlles d’Amposta.

La diada s’engloba en el marc del Dia Mundial de l’Activitat Física, que es commemora el 6 d’abril, enguany amb el lema ‘És Temps de moure's!’. La Diada Poliesportiva del Baix Ebre serà a Tortosa el 10 d’abril i la Diada Poliesportiva de la Ribera d’Ebre i la Terra Alta tindrà lloc el 24 d’abril a Móra d’Ebre.


Terres de l’Ebre, 3 d’abril de 2025

5  

Imatges

Foto 1_La Diada Poliesportiva del Montsià ha tingut lloc a les instal·lacions esportives d'Amposta.

Foto 1_La Diada Poliesportiva del Montsià ha tingut lloc a les instal·lacions esportives d'Amposta. 940086

Foto 2_La Diada Poliesportiva del Montsià ha tingut lloc a les instal·lacions esportives d'Amposta.

Foto 2_La Diada Poliesportiva del Montsià ha tingut lloc a les instal·lacions esportives d'Amposta. 952400

Foto 3_La Diada Poliesportiva del Montsià ha tingut lloc a les instal·lacions esportives d'Amposta.

Foto 3_La Diada Poliesportiva del Montsià ha tingut lloc a les instal·lacions esportives d'Amposta. 1596899

Foto 4_El Parc dels Xiribecs d'Amposta ha sigut l'epicentre de la Diada Poliesportiva del Montsià.

Foto 4_El Parc dels Xiribecs d'Amposta ha sigut l'epicentre de la Diada Poliesportiva del Montsià. 205404

Foto 5_La representant territorial de l'Esport, Montse Pegueroles, ha participant en la benvinguda institucional de la Diada Poliesportiva del Montsià.

Foto 5_La representant territorial de l'Esport, Montse Pegueroles, ha participant en la benvinguda institucional de la Diada Poliesportiva del Montsià. 65637