Sala de premsa

event_note Nota de premsa

Els Mossos d'Esquadra investiguen la mort violenta d'un home a Roda de Berà

Agents de la Policia de la Generalitat - Mossos d'Esquadra de la Divisió d'Investigació Criminal (DIC) de la Regió Policial de Camp de Tarragona investiguen la mort violenta d’un home aquesta nit a de Roda de Berà .

Pels volts de les dues de la matinada s’ha rebut l’avís per part de la Policia Local de Roda de Berà en què s’informava d’una persona ferida per arma blanca.

Els Mossos d’Esquadra s’han desplaçat al lloc dels fets i han pogut comprovar que hi havia un home mort amb signes de violència. Un indicatiu del Sistema d’Emergències Mèdiques desplaçat al lloc n’ha certificat la mort.

La DIC de la Regió Policial de Camp de Tarragona s’ha fet càrrec de la investigació per esclarir les circumstàncies del fet.

El cas està sota el secret de les actuacions.


Oficina de Comunicació

Girona, 12 d’abril de 2025

Policia
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia