1. S’inclouen els béns immobles i mobles sobre els quals l’administració catalana té algun dret
  2. Aquest registre s’actualitza constantment a partir de la informació que aporten els departaments i els organismes i entitats del sector públic


El Govern ha aprovat per primera vegada l’inventari general de la Generalitat de Catalunya i dels ens que configuren el seu sector públic (departaments, organismes autònoms i entitats del sector públic). Aquest registre està format pels béns immobles i mobles que són propietat de l’administració catalana o sobre els quals en té algun dret. Com a béns immobles s’inclouen, per exemple, edificis, solars o finques rústiques, entre d’altres.

Pel que fa als béns mobles es pot trobar des de mobiliari, a material d’oficina i informàtic, vehicles i béns històrics, artístics i culturals. Quant als béns moblesnomés es publiquen al portal de la transparència aquells que tenen un valor superior a 221.000 euros, d’acord amb el que preveu la normativa aplicable.

Aquest inventari, que és objecte d’actualització constant a partir de les dades que faciliten cadascun dels departaments i el sector públic, serà aprovat pel Govern un cop l’any. Les dades es podran consultar a través del portal de la transparència.