Sala de premsa

event_note Nota de premsa

Un carrer de la Sagrera quedarà parcialment tallat durant un any i mig a causa de les obres de la L9

El carrer Olesa de Barcelona quedarà parcialment tallat a l’alçada de la plaça de les Havaneres a partir del proper dilluns, 12 de juliol, i durant divuit mesos a causa de les obres de la L9. Aquest punt acollirà el pou des d’on es desmuntarà i es retirarà la tuneladora que va iniciar la seva activitat a Badalona. Un cop retirada, es tornarà a muntar a la Zona Franca on continuarà la seva activitat.

El pou farà 25 per 15 metres i tindrà uns 45 metres de profunditat. Es preveu que  la tuneladora arribi a mitjans 2005 en aquest punt.

Mentre duren les obres, els vehicles hauran d’utilitzar l’itinerari alternatiu que es mostra al gràfic adjunt. Aquells que, venint de Concepció Arenal, vulguin girar pel carrer Olesa, per anar al carrer de Jordi de Sant Jordi, hauran de girar pel carrer Juan de Garay, continuar per la Plaça Mainada i pujar pel carrer de Biscaia.

El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia