Aquestes obres permetran redefinir l’enllaç de Camp-redó, de manera que connecti amb els ramals de la segona fase que s’ha acabat recentment. Aquesta 2a fase correspon al tram Tortosa-Camp-redó i ha suposat una inversió de 14,8 MEUR. A més, aquesta actuació permetrà distribuir el trànsit entre el polígon industrial Baix Ebre, la cooperativa de transport COTRAT i la benzinera de l’esmentat polígon.
Descripció de les obres
Les obres inclouen la construcció de dos ponts sobre la rotonda, a l’alçada del barri de Camp-redó. Aquests ponts tenen 18 m de longitud, una alçada o gàlib sobre la rotonda de 5,3 m i una amplada de 21 m.
Aquesta actuació es completa amb l’aplicació de mesures d’impacte ambiental, obres de drenatge, la renovació i millora de la senyalització horitzontal i vertical, i la col·locació de barreres de seguretat. També es restituirà i es donarà continuïtat a l’enllumenat del vial d’accés a la part sud del polígon Baix Ebre.