Demà 19 de febrer, tindrà lloc la recepció d’any nou que anualment organitza el Patronat Català Pro Europa a Brussel·les. La recepció serà presidida pel President de la Generalitat de Catalunya, Pasqual Maragall, president alhora del Patronat Català Pro Europa. Assistirà a l’acte com a recent nomenada secretària general del Patronat Anna Terrón, actual diputada al Parlament Europeu.
Previ a l’acte, el president oferirà una roda de premsa a la seu del Patronat Català Pro Europa a Brussel·les (Rue de la Loi/Wetstraat 227/Sala d’actes; 3ª planta). Al llarg de la seva visita a la capital comunitària, Maragall es reunirà amb altes personalitats de les institucions de la UE, com Romano Prodi, president de la Comissió Europea i Javier Solana, alt representant de la Política Exterior i Seguretat Comuna.
El Patronat Català Pro Europa a Brussel·les
La delegació del Patronat Català Pro Europa es va obrir el 1986, any de l’adhesió d’Espanya a la llavors Comunitat Econòmica Europea. Des d’aquesta delegació es manté estretes relacions de col·laboració amb les institucions i els organismes de la Unió Europea, amb les representacions d’altres regions europees a Brussel·les i amb la Representació Permanent d’Espanya davant la Unió Europea.