Economia i Hisenda

La Generalitat i el Ministeri d'Indústria, Turisme i Comerç destinen 900.000 euros a una campanya conjunta de promoció turística internacional

query_builder   6 setembre 2006 11:00

event_note Nota de premsa

La Generalitat i el Ministeri d'Indústria, Turisme i Comerç destinen 900.000 euros a una campanya conjunta de promoció turística internacional

● El ministre Montilla i els consellers Castells i Nadal han signat avui l’acord per promocionar Catalunya en els mercats internacionals servits, directament o indirecta, pels nous enllaços de l’aeroport del Prat, principalment a Estats Units i Argentina.

● Turespaña i Turisme de Catalunya han acordat també avui promoure la destinació turística catalana a Singapur, Austràlia i Nova Zelanda.

● L’altre acord signat avui entre Generalitat i Ministeri permetrà a Turisme de Catalunya incorporar el cercador de reserves turístiques online de Turespaña.

Dimecres, 6 de setembre de 2006.— Turisme de Catalunya i Turespaña, organismes de promoció turística del Govern de la Generalitat i de l’Estat respectivament, desenvoluparan una campanya conjunta de publicitat turística internacional. El ministre d’Indústria, Turisme i Comerç, José Montilla, el conseller d’Economia i Finances, Antoni Castells, i el conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, en representació de l’empresa pública CIMALSA, que gestiona el comitè de Desenvolupament de Rutes Aèries de Barcelona, han presentat aquest matí l’acord que vincula a les diferents institucions i que té un valor de gairebé 1 milió d’euros.

Per una banda, es destinaran 600.000 € per a una campanya dirigida exclusivament a aquells mercats internacionals servits directament o indirecte pels nous enllaços aeris establerts a l’Aeroport de Barcelona com són els Estats Units i l’Argentina. Altres mercats possibles objecte de la campanya són la Xina, Colòmbia, Xile o Equador.

Per una altra banda, es destinarà un pressupost de 300.000 € a una campanya dirigida a promoure la destinació turística catalana a Singapur, Austràlia i Nova Zelanda, mercats emergents interessants per a Catalunya. La publicitat d’aquesta campanya portarà l’eslògan que utilitza Turespaña a les campanyes internacionals adaptant-se en aquest cas a la destinació: “Smile you are in...”

Aquestes campanyes de publicitat són un complement a les accions conjuntes que habitualment desenvolupen Turisme de Catalunya i Turespaña com jornades professionals de comercialització, publicacions, viatges de prospecció d’agents de viatges i turoperadors, etc.

Turisme de Catalunya i Turespaña compartiran coneixement i continguts per a les seves plataformes tecnològiques online

D’altra banda, Turisme de Catalunya i Turespaña han signat avui un conveni en matèria de transferència tecnològica i de continguts que permetrà al nou portal turístic català compartir la mateixa plataforma de recerca de reserves online que disposa el portal spain.info.

Aquest portal disposa d’un metacercador de reserves online que permet la consulta en temps real de la disponibilitat de places de diferents productes i serveis de les centrals de reserves adherides al directori de la Sociedad Estatal de Gestión de la Información Turística (Segitur). El nou portal de Turisme de Catalunya podrà compartir aquesta eina amb la informació actualitzada referent a Catalunya.

L’ús d’Internet s’ha intensificat els darrers anys com font d’informació a l’hora de planificar els viatges així com a canal de venda de l’oferta turística. L’increment dels turistes independents que organitzen els seus viatges sense la participació de la intermediació ha convertit Internet en una eina de caràcter estratègic per a la promoció turística. Turisme de Catalunya està treballant en l’actualització d’un nou portal que incorporarà el cercador de reserves desenvolupat per Segitur.

L’acord en noves tecnologies amb Turespaña, a més, permetrà un intercanvi dinàmic dels continguts. Els dos portals es cediran mútuament els continguts que facin referència a Catalunya, així com el material multimèdia i fotogràfic referents a Catalunya.

La informació de la destinació catalana del portal spain.info s’actualitzarà amb la mateixa freqüència que al portal de Turisme de Catalunya. Finalment, Turespaña i Turisme de Catalunya s’han compromès a realitzar un pla d’accions que ajudi a la incorporació del sector turístic a Internet i es beneficiï de les oportunitats que ofereix.

1  

Imatges

Imatge de la signatura

Imatge de la signatura 324

Xarxes socials de Govern
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia