El grup de recerca interdisciplinar GRÈC (gènere, raça, ètnia i classe) de la Universitat Rovira i Virgili organitza les I Jornades Universitàries Diversitat Sexual i Afectiva: peixos i bicicletes, que compta amb el suport de l’Institut Català de la Dona.
Aquestes jornades tenen com a objectiu generar un intercanvi d’opinions entre professionals i ponents, possibilitant una via de debat sobre dona, home i orientació sexual, així com millorar quantitativament i qualitativament la formació que a l’actualitat s’imparteix a la universitat en qüestió de gènere i diversitat. També es vol facilitar una posada en comú de la necessitat de formació de l’ampli espectre associatiu i universitari sobre la realitat de la població homosexual, i despertar l’interès dels i les estudiants per poder obrir futures vies de recerca de la universitat.
Al llarg de dos dies hi haurà diverses taules rodones sobre temes com "Els drets de la diversitat sexual", "des de l’experiència: diversitat sexual entre joves i universitaris", "com es construeix la diversitat?" i "les cultures de la diversitat". També es projectarà la pel·lícula Kràmpack i hi haurà un espectacle musical i poètic.
Les jornades estan adreçades a professionals, docents, estudiants i públic en general interessats/des en temàtiques de gènere i diversitat sexual, així com a col·lectius, entitats, sindicats, centres d’informació juvenil, associacions universitàries i altres relacionades amb les polítiques d’igualtat.
Aquesta activitat té lloc el 5 i 6 de maig a l’aula magna de la Facultat de Lletres de la Universitat Rovira i Virgili i té reconeguts crèdits de lliure elecció per tots els ensenyaments i centres adscrits a la Universitat Rovira i Virgili. També està reconeguda pel Departament d’Educació.
Per a inscripcions i més informació podeu trucar al telèfon 977 558 663 o consultar el web del Grèc.



