Durant quatre dies el principal mercat discogràfic del món acollirà una intensa activitat comercial, facilitant els contractes entre empreses, oferint informació sobre els mercats internacionals i programant diàriament actuacions en directe de diversos estils musicals. Empreses assistents Les empreses catalanes assistents al Midem es distingiran amb l’etiqueta Catalan Music! creada per l’ICIC amb l’objectiu de donar més visibilitat internacional a les indústries musicals catalanes. Les empreses que seran presents són: Absolute Distribution, Alia Vox-Sonjade SL, APECAT, AYVA Música, Blanco y Negro, Columna Música, Discmedi SA, Distrijazz SL, Divucsa Music/Bit Music, Envidia Producciones, Filmax Entertainment, Houston Party Records, Idris Time, K Industria, La mà de Guido, Media Markt Saturn Spain, Meta Network SL, Metropol Records, Miralan’s Distributions, Música Global, Open Records SL, Producciones Naimara, Rosazul/Musicdld.com, Rose Sound SL, Smile Price SL, Sota la Palmera, Spanish Independent Labels, Ventilador Music, Barcelona Music & Audio Technologies, Distribuciones Disclub SA, Ediciones Musicales Clipper’s SL, Euro GyC SA, Fairwood Music (Spain) SL, Frank Andrada Music SL, Hans Kusters Music Spain, Konga Music SL, Mundo Zurdo SL, El Murmullo SL, Music Intelligence Solutions/Polyphonic HMI, Ok Records SL, Picap SL, Teddysound SL i Virtual Music Management. Materials de promoció Amb motiu d’aquest esdeveniment, l’ICIC ha editat un directori on s’inclouen totes les empreses catalanes presents a la fira ‘Music from Catalonia’ i la segona edició de la publicació ‘Music in Catalonia’ que s’utilitzarà a totes les fires musicals de l’any. Aquest darrer llibre recull les dades principals de les empreses del sector que treballen internacionalment: discogràfiques, editores, empreses de management i promoció, sales on es programa música en viu, altres empreses de serveis auxiliars i els festivals i fires representatius del país, així com un llistat de les associacions i entitats del sector i informació específica referent a la digitalització dels catàlegs de les discogràfiques i editores catalanes. També es farà difusió dels tres recopilatoris (de jazz, pop-rock i world music) editats per l’ICIC com a material de promoció de la música de producció catalana. A més, dimarts 23 de gener, a les 12:30, l’espai de l’ICIC (estand 08.20-10.19), oferirà, com a punt de trobada de tots els professionals catalans i estrangers, un cocktail obert a tots els participants del mercat. Sobre el Midem La 41a edició del Midem comptarà amb la presència de més de 9.000 professionals de gairebé 4.000 empreses provinents de 93 països, distribuïts en uns 1.000 metres quadrats de superfície. Així mateix, es preveu l’assistència d’uns 231 periodistes de 26 països.
Barcelona, 19 de gener de 2006