ContactaEN
Sala de premsa
Sales de premsa dels departaments
event_note Nota de premsa

Joventut a Tarragona organitza una sessió de formació en interculturalitat per a informadors/es juvenils

La Coordinació Territorial de Joventut a Tarragona ha organitzat avui una sessió de formació específica en interculturalitat amb l’objectiu de millorar la tasca que els informadors i les informadores de la Xarxa Catalana de Serveis d’Informació Juvenil duen a terme al Camp de Tarragona.
 
A la sessió, que s’està duent a terme a l’edifici Pau Casals de la capital tarragonina i en què hi participen una vintena d’informadors/es juvenils, s’hi tractaran temes com la legislació en temes d’estrangeria, el Programa Integral d’Acollida que impulsa la Generalitat, els recursos a disposició dels i les joves nouvingudes o les competències bàsiques per treballar la interculturalitat.
 
En un context actual de gran diversitat cultural entre el jovent del Camp de Tarragona, la Coordinació Territorial de la Secretaria de Joventut del Departament d’Acció Social i Ciutadania vol dotar els i les professionals de l’àmbit juvenil de les eines necessàries per implementar la interculturalitat en les polítiques de joventut.
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia