• La campanya és fruit de la col·laboració entre el Departaments d’Interior, Relacions Institucionals i Participació, el Departament de Medi Ambient i Habitatge, i la Diputació de Barcelona
• Amb l’eslògan, FOC ZERO, la campanya vol recordar que amb l’estiu, arriba també la temporada de màxim risc d’incendi forestal
• La campanya es difondrà, durant els mesos estivals, a travès de ràdio, televisió, premsa, internet i publicitat exterior.
L’estiu és l’època de l’any en què el risc d’incendi forestal és més elevat. Per aquest motiu, i a partir del proper dilluns, 18 de juny, la Generalitat de Catalunya (a travès dels Departaments d’Interior, Relacions Institucionals i Participació; de Medi Ambient i Habitatge), i la Diputació de Barcelona, posen en marxa la campanya publicitària contra els incendis forestals.
Sota l’eslògan “FOC ZERO”, la campanya vol recordar als ciutadans que les pèrdues originades pels incendis forestals van més enllà de l’afectació sobre la vegetació cremada i que els focs forestals també afecten els ecosistemes dels nostres boscos (la flora i la fauna), les nostres activitats agrícoles, o les activitats d’esbarjo que fem al bosc (excursions, etc).
“FOC ZERO” és també l’objectiu al qual arribar, pel que fa als incendis forestals.
Finalment, la campanya publicitària recorda el telèfon únic d’emergències, el 112, el telèfon al què cal trucar en cas d’incendi.
El passat mes de març es va convocar un concurs, al qual es van presentar fins a 12 agències de publicitat, i que va ser adjudicat a l’empresa Small, per un import de 187.102,20 euros.
La campanya publicitària es difondrà, des del proper dilluns i durant tot l’estiu, a través d’espots de televisió, anuncis en premsa i revistes, opis, falques de ràdio i banners en internet.
Si algun mitjà de comunicació vol una mostra de la falca de ràdio o televisió, cal que es posi en contacte amb l’oficina de premsa d’Emergències.
Cerdanyola del Vallès, 16 de juny de 2007
10.00 hores