Sala de premsa

event_note Nota de premsa

El president Illa visita la 44a edició de la Fira de l'Avet d'Espinelves

  1. El cap de l’Executiu ha visitat també Folgueroles i Vilanova de Sau, a Osona, i Sant Hilari Sacalm, a la Selva
  2. Illa ha assegurat que “els ajuntaments són essencials per articular Catalunya”


El president Illa durant la seva visita a la 44a Fira de l'Avet d'Espinelves (Fotografia: Jordi Bedmar)
El president Illa durant la seva visita a la 44a Fira de l'Avet d'Espinelves (Fotografia: Jordi Bedmar)
{"uuid":"082d2dd3-e777-416c-9746-834255ad6736","name":"5888942286933003123.jpg","author":"Jordi Bedmar","type":"0","location":"0"}

El president de la Generalitat, Salvador Illa, ha visitat aquest matí la 44a edició de la Fira de l’Avet d’Espinelves, que se celebra fins el proper diumenge, “mostra de vitalitat del municipi” i “referent i preludi del Nadal a Catalunya”, ha assegurat.

El cap de l’Executiu ho ha dit en la seva visita a l’Ajuntament del municipi, a qui ha reconegut “la seva tasca en la millora dels serveis públics”. “El Govern de la Generalitat treballa colze a colze amb tots els ajuntaments del país, essencials per articular Catalunya, ha afegit.

Després de reunir-se amb l’alcalde, Antoni Tanyà, el president, que ha fet una visita als carrers d’Espinelves, on hi ha 120 parades i una desena de productors locals. També ha aprofitat la seva estada al municipi per veure les obres de la Xarxa d'aigua potable, que s'han fet recentment a la part baixa del poble.

El recorregut del president a la comarca d’Osona ha continuat a Folgueroles, on ha visitat l’Ajuntament i s’ha reunit amb els seu alcalde, Miquel Serrà. Acompanyat també de la delegada del Govern a la Catalunya Central, Elia Tortolero, ha visitat el pessebre d'enguany, que recrea el centre històric del municipi, i també la Casa Museu Verdaguer.

Posteriorment, el president s’ha desplaçat fins a Vilanova de Sau. A l’Ajuntament, ha mantingut una reunió amb l'alcalde, Jaume Orra, després de signar el Llibre d’Honor i, tot seguit, ha visitat la zona on es troba l'escola de les Roques.

A primera hora del matí, el cap del Govern ha fet una visita institucional a l'Ajuntament de Sant Hilari Sacalm, acompanyat del delegat del Govern a Girona, Xavier Guitart. Allà s’ha reunit amb l’alcalde de la localitat, Jordi Rotllant, per “conèixer els seus projectes presents i futurs” i en el seu llibre d’Honor ha deixat palès que “sense els ajuntaments no es pot governar eficaçment Catalunya” .


El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia