Bombers

El foc de Castellnou de Bages ha afectat 100 hectàrees

query_builder   18 juliol 2005 16:30

event_note Nota de premsa

El foc de Castellnou de Bages ha afectat 100 hectàrees

La Direcció General d’Emergències i Seguretat Civil informa que Bombers de la Generalitat treballen amb 57 dotacions terrestres i 15 mitjans aeris (2 helicòpters de comandament, 8 helicòpters bombarders, 5 avions de vigilància i atac). Properament s’hi incorporarà 1 hidroavió, arribat des de Pollença (Illes Balears).

El foc avança en sentit est des del lloc on s’ha declarat l’incendi, al nord del nucli de Castellnou de Bages. La columna de fum genera focus secundaris, alguns dels quals es troben a la dreta de la C-16, via que ha estat tallada en ambdós sentits de la marxa, entre aquesta localitat i Sallent. També s’ha tallat la carretera BP-4313 entre Balsareny i Súria.

Segons les darreres estimacions del Cos d’Agents Rurals, la superfície de pi blanc i matoll que ja ha cremat és de 100 hectàrees. A la dreta de la C-16, el foc ha trobat un camp de rostolls, a on els Bombers tenen menys dificultats per intentar-ne frenar l’avenç.

Mentrestant, el Centre d’Emergències de Catalunya manté activada la fase d’Emergència 1 del Pla INFOCAT .

L’atenció als mitjans de comunicació es farà a l’Ajuntament de Sallent.

Cerdanyola del Vallès, 18 de juliol de 2005

16’30 hores

Xarxes socials de Govern
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia