- La consellera de Territori, Habitatge i Transició Ecològica, Sílvia Paneque, anuncia que el mes vinent “reprendrem la Taula de Mobilitat Sostenible de l’Aran”
- Compromís en habitatge amb la dotació de recursos humans per al Conselh Generau d’Aran

Pel que fa a l’àmbit de l’habitatge, la consellera Paneque ha afirmat que “hem avançat en l’àmbit de dotar de recursos humans el Conselh d’Aran”i ha concretat que “ens hem compromès en finançar la contractació de dos professionals, un arquitecte i un suport administratiu”.
Paneque, que ha recordat “la necessitat del cos de funcionaris inspectors per al seguiment del compliment de la Llei d’habitatge”, ha destacat que “per garantir la distribució territorial equilibrada, una plaça està assignada específicament a la Val d’Aran”.
Finalment, la consellera ha defensat “la capacitat d’adaptació del Pla 50.000 per atendre grans ciutats de l’àrea metropolitana, municipis petits i realitats molt diverses”. En aquest sentit, ha destacat el compromís per “avançar en diferents solars de petites dimensions de vint habitatges o menys”. Sílvia Paneque ha assegurat que “treballarem sobre aquests solars per avançar de manera tangible en polítiques d’habitatge de lloguer assequible que són tan necessàries aquí a la Val d’Aran”.



