- El nou equipament millora l’accessibilitat i amplia els espais assistencials, amb 9 consultes i una aula per a activitats de salut comunitària
El nou consultori incrementa de manera notable la capacitat assistencial i l’adequació dels espais. Disposa de 9 sales de consulta: 4 consultes mèdiques, 4 consultes d’infermeria i 1 sala polivalent destinada a extraccions, tractaments d’urgència i observació. A més, incorpora una aula per a activitats grupals i educació sanitària, reforçant el vessant de salut comunitària i prevenció.
L’equipament s’ha desenvolupat amb l’objectiu d’oferir una atenció més propera i de qualitat, amb circuits més funcionals per a professionals i pacients. La inversió total del projecte ha estat de 1.632.813,78 € (IVA inclòs).
Ferran Roche-Campo, gerent de la Regió Sanitària Terres de l’Ebre, ha subratllat que l’obertura del consultori “és un pas important per enfortir l’Atenció Primària al territori i dotar Jesús d’un espai modern, accessible i adaptat a les necessitats assistencials actuals i de futur”.



