La C-16 patirà diverses restriccions de trànsit des del proper dilluns, 7 de març, fins el proper divendres, 11 de març, a causa de les obres de millora de l’enllumenat que cal realitzar en diferents trams de la via.

7 de març  Viaducte de Cercs de 9 a 18 hores

La primera restricció de trànsit tindrà lloc dilluns 7 de març al Viaducte de Cercs. Les obres de reparació de l’enllumenat comportaran l’anul·lació del carril lent. Així, quedarà lliure al trànsit un carril per a cada sentit.

8 de març Túnel de Berga de 9 a 18 hores

Dimarts, 8 de març, les restriccions de trànsit tindran lloc al túnel de Berga per reparar-ne l’enllumenat. Es donarà pas alternatiu per cada carril d’acord amb l’evolució dels treballs.

9 i 10 de març Túnel de Guardiola de 9 a 18 hores

11 de març  de 9 a 13 hores

Finalment, dimecres, 9, dijous, 10 i divendres, 11 de març, les obres tindran lloc al túnel de Guardiola on també cal reparar l’enllumenat. Es tallarà el trànsit en direcció Barcelona i es desviarà la circulació per l’interior del municipi de Guardiola de Berguedà.