Agència de l'Habitatge de Catalunya

Santa Margarida i els Monjos eliminarà les plaques franquistes dels pisos de protecció oficial

query_builder   2 febrer 2006 11:22

event_note Nota de premsa

Santa Margarida i els Monjos eliminarà les plaques franquistes dels pisos de protecció oficial

L’Ajuntament de Santa Margarida i els Monjos (l’Alt Penedès) substituirà la simbologia franquista en els habitatges de protecció oficial després d’haver-ho aprovat en el Ple municipal del passat 16 de gener i d’haver-se afegit a la campanya per eliminar vestigis feixistes que promou Adigsa. Aquesta empresa del Departament de Medi Ambient i Habitatge fa el manteniment i la rehabilitació del parc d’habitatge públic de la Generalitat. El consistori de Santa Margarida i els Monjos retirarà tres plaques.

La campanya ha comptat fins ara amb el suport de 53 ajuntaments. Adigsa s’encarrega de lliurar la nova placa i, contra factura, ingressa l’import pressupostat mitjançant transferència bancària.

Acord parlamentari de 2004

El Parlament de Catalunya va acordar el 13 d’octubre de 2004 iniciar una campanya amb l’objectiu d’eliminar els símbols feixistes dels edificis de protecció oficial construïts per promotors privats durant la dictadura de Franco. La campanya d’adhesió s’ha perllongat fins al 30 d’abril.

Xarxes socials de Govern
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia