Territori

S'inicia la licitació de les obres de soterrament a la ronda Nord de Granollers

query_builder   21 juliol 2005 11:45

event_note Nota de premsa

S'inicia la licitació de les obres de soterrament a la ronda Nord de Granollers

El Diari Oficial de la Generalitat publica avui l’anunci pel qual s’inicia la licitació de les obres de soterrament de la ronda Nord de Granollers, per un import de 18,2 MEUR. Aquesta actuació permetrà reduir l’impacte d’aquesta via al seu pas pel barri de Can Calet, a les Franqueses del Vallès.

La ronda Nord de Granollers, juntament amb la ronda Sud, formaran una circumval·lació que contribuirà a comunicar diversos barris de Granollers i reduir el pas del trànsit pel centre del municipi, alhora que millorarà les connexions de la carretera C-17 amb la B-40 i l’autopista AP-7.

El 14 de juny passat va entrar en servei de forma parcial el primer tram de la ronda, entre l’encreuament amb la carretera de Cardedeu-Sant Celoni (C-251) i la rotonda de connexió amb la N-152a (rotonda de Can Mònic), de 2,3 quilòmetres de longitud. Les obres de la segona fase, que comprenen un tram de 2,1 quilòmetres fins a la connexió amb la C-17, van començar el quart trimestre de 2003 i conclouran l’abril de 2006.

Avui s’inicia el procés de licitació dels treballs que inclouen el soterrament d’un tram de la ronda, al carrer del Pont de les Franqueses del Vallès. Aquesta actuació té com a objectiu reduir l’impacte d’aquesta via al seu pas pel barri de Can Calet, una zona molt densament poblada. Està previst que les obres comencin l’hivern vinent i tinguin un termini d’execució de 18 mesos.

Descripció de les obres

 L’actuació se situa en un tram d’uns 800 metres de longitud a cavall de la primera i segona fases; en concret, entre el pas inferior de la línia del ferrocarril de Portbou i el riu Congost. Dins d’aquest tram, estaran soterrats prop de 400 metres, entre la rotonda de la N-152a i la rotonda de la plaça Francesc Macià.

La via soterrada constarà d’un carril de 3,5 metres d’amplada per sentit de circulació, vorals externs d’1,5 metres, vorals interiors d’1 metre i mitjana d’1 metre d’amplada. En aquest tram, se superposaran dues calçades: la de la superfície, de quatre carrils, per al trànsit urbà, i la soterrada, de dos carrils, per a l’interurbà.

El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia