Les obres de l'autovia Maçanet de la Selva - Platja d'Aro que està executant el Departament de Política Territorial i Obres Públiques comportaran restriccions al trànsit a partir de demà a l'enllaç de Vidreres entre la C-35 i la C-63. Es preveu que aquestes afectacions finalitzin l'agost vinent.



En el marc dels treballs de desdoblament que el DPTOP du a terme a l’eix Maçanet de la Selva – Platja d’Aro, es produiran restriccions al trànsit a l’enllaç entre les carreteres C-35 i C-63 a Vidreres a partir de demà i fins l’agost vinent.

Així, per necessitats en l’execució de l’obra, el pas de vehicles entre l’AP-7 i Platja d’Aro (i a l’inrevés) s’efectuarà a través dels ramals de l’actual enllaç. És a dir, es realitzarà un desviament de trànsit per passar tots els vehicles de la C-35 cap als ramals exteriors en un sol carril de circulació per a cada sentit, fet que farà minvar la capacitat de la via en aquest punt.

Pel que fa als vehicles que circulin per la C-63 de Vidreres a Lloret, hauran d’accedir primer a la C-35 i fer un canvi de sentit a l’enllaç de l’N-II, per tornar a accedir a la C-63. D’altra banda, el trànsit entre Santa Coloma de Farners i Sils cap a Lloret de Mar es canalitzarà per l’N-II. Els moviments i itineraris a realitzar pels conductors estaran senyalitzats convenientment.

Per a totes aquelles persones que vulguin informació actualitzada, els recomanem que consultin: ð els butlletins informatius a la ràdio ð el telèfon d’informació 012 ð la pàgina web: www/gencat.net/transit/ ðel telèfon mòbil amb tecnologia wap: http:/wap.gencat.net/transit

Eix Maçanet de la Selva – Platja d’Aro

L’Eix Maçanet de la Selva – Platja d’Aro, de 27,7 quilòmetres de longitud, es recolza sobre l’itinerari format per les carreteres C-35, C-65 i C-31. En el marc del Programa de grans eixos viaris i de les actuacions que du a terme per a millorar els principals accessos de la Costa Brava, el DPTOP està executant les obres de desdoblament del tram central d’aquest eix, entre Vidreres i l’enllaç de l’Alou.

Així, els treballs permetran dotar aquest tram de les característiques d’autovia, en una longitud de 15,5 quilòmetres. Les obres de desdoblament i la conservació dels trams que ja tenen quatre carrils suposaran una inversió de 63 MEUR. Es preveu que els treballs finalitzin la primavera de 2008.