Sala de premsa

event_note Nota de premsa

El delegat del Govern visita el Celler Sort del Castell del Morell

El delegat del Govern a Tarragona, Xavier Sabaté, acompanyat del director territorial d’Agricultura, Alimentació i Acció Rural, Xavier Vicens, ha visitat aquest migdia el Celler Sort del Castell del Morell. El delegat del Govern ha destacat la gran qualitat dels vins i licors catalans, reconeguts a nivell mundial, que permeten afrontar els nous reptes d’internacionalització del sector.

El Celler Sort del Castell és propietat dels germans Josep, Carme i Jordi Salla. L’empresa del Morell elabora, des de fa més de dues dècades, el vermut Yzaguirre, que es va començar a produir a Reus l’any 1884. Xavier Sabaté ha destacat que aquesta empresa familiar dedicada al sector agroalimentari “és un exemple a seguir per la capacitat d’innovar, d’adaptar-se als nous temps amb nova maquinària i noves instal·lacions, i el que és més important en l’era de la globalització: de comercialitzar el seu producte amb èxit fora del país”.

De fet, l’aposta de l’empresa Celler Sort del Castell per la qualitat s’ha traduït en una expansió comercial en el mercat espanyol i els mercats internacionals que l’ha portat a estar present a 28 països. Precisament, el 2005 va ser guardonada amb un dels Premis a la Internacionalització de la Cambra de Comerç Tarragona. L'exportació representa el 20% de les seves vendes i es dirigeix a Europa, Japó, Mèxic i països de l'Àfrica subsahariana.
 
El delegat del Govern a Tarragona ha encoratjat els germans Salla a continuar sent una referència en el sector i ha celebrat que el nom d’El Morell i del vermut Yzaguirre, en particular, sigui conegut a nivell internacional.
2
Imatges
Imatges
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia