Sala de premsa

event_note Nota de premsa

Turisme de Catalunya aplega a Pisa prop de 6.000 persones en els actes centrals de l'Any de Catalunya a Itàlia

Les actuacions de castellers a càrrec dels Margeners de Guissona i dels Tirallongues han despertat l’interès del públic, tant autòcton com turista. Les dues colles de la Catalunya Central van oferir una nodrida gamma de castells de set —en les actuacions d’ahir a la piazza dei Miracoli, i d’avui a la piazza dei Cavalieri— per mostrar al públic italià les conegudes a Itàlia com “torres humanes”.
 
L’acció promocional “La Catalogna a Pisa” també ha incidit en la promoció de la gastronomia catalana. Durant el cap de setmana s’han instal·lat uns punts de tast gastronòmic a la piazza dei Cavalieri, als què s’han apropat prop de 6.000 persones. El cava, els vins i el pà amb tomàquet han estat els productes amb  més èxit.
 
Turisme de Catalunya ha organitzat aquesta iniciativa a Pisa com a acte central de l’Any de Catalunya a Itàlia i ha comptat amb la participació d’altres entitats, com el Patronat de Turisme Costa Brava-Girona i la Diputació de Barcelona, que han aportat 15.000 euros, respectivament.
Un dels punts de tast gastronòmic instal·lats a la Piazza dei Cavalieri de Pisa
Un dels punts de tast gastronòmic instal·lats a la Piazza dei Cavalieri de Pisa
Turisme de Catalunya ha aplegat aquest cap de setmana  a Pisa prop de 6.000 persones en els actes centrals de l’Any de Catalunya a Itàlia; una iniciativa que ha comptat amb la participació d’altres entitats com el Patronat de Turisme de Costa Brava-Girona i la Diputació de Barcelona.
 
Les actuacions de castellers a càrrec dels Margeners de Guissona i dels Tirallongues han despertat l’interès del públic, tant autòcton com turista. Les dues colles de la Catalunya Central van oferir una nodrida gamma de castells de set —en les actuacions d’ahir a la piazza dei Miracoli i d’avui a la piazza dei Cavalieri— per mostrar al públic italià les conegudes a Itàlia com “torres humanes”.
 
Les actuacions castelleres s’han completat amb gegants, a càrrec de l’Agrupació de Gegants de Catalunya. Una vintena de membres de la colla Gegantera de Sant Vicenç dels Horts ha ofert vàries actuacions al centre de la ciutat, amb dos dels Gegants de la Generalitat —Na Cultura, i En Treball— traslladats des de Barcelona per a l’ocasió. 






Prop de 6.000 degustacions
 
L’acció promocional “La Catalogna a Pisa” també ha incidit en la promoció de la gastronomia catalana. Durant el cap de setmana, s’han instal·lat a la piazza dei Cavalieri —al costat dels punts d’informació turística de Catalunya— uns punts de tast gastronòmic, als què s’han apropat prop de 6.000 persones. El cava, els vins i el pà amb tomàquet han estat els productes amb més èxit.
 
Turisme de Catalunya ha organitzat aquesta iniciativa a Pisa com a acte central de l’Any de Catalunya a Itàlia comptant amb la participació d’altres entitats, com el Patronat de Turisme Costa Brava-Girona i la Diputació de Barcelona, que han aportat 15.000 euros, respectivament.
 
L’acció, encapçalada pel director general de Turisme, Joan Carles Vilalta, acompanyat del director de Turisme de Catalunya, Ignasi de Delàs, ha comptat també amb la presència de la directora general del Patronat de Turisme Costa Brava-Girona, Dolors Batallé. 
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia