Sala de premsa

event_note Nota de premsa

Acció Social i Ciutadania inicia la col·laboració amb la residència i centre de dia Natura Residencial de Reus arran de la reforma integral del centre

El director dels Serveis Territorials d’Acció Social i Ciutadania de Tarragona, Jordi Tous, ha visitat aquest migdia Natura Residencial de Reus per comprovar el resultat de totes les obres de millora que s’han fet a les instal·lacions de l’antiga residència Verge de Lourdes. El centre ha invertit 150.000 euros en la reforma integral de tot l’edifici, situat al passeig Mata de Reus. S’han renovat les habitacions, els lavabos, el menjador, les sales comuns i el pati exterior. A més a més, s’ha creat una nova sala destinada exclusivament per les persones amb gran dependència.
 
Un cop feta tota la reforma de la nova Natura Residencial, Acció Social i Ciutadania ha iniciat la col·laboració a través de la creació de 20 places publiques de residència i 14 de centre de dia. El director dels Serveis Teritorials, Jordi Tous, ha subratllat durant la visita que el centre “s’ha inaugurat de nou”, gràcies a totes les obres de reforma i millora, que eren del tot imprescindibles per fer possible la participació d’Acció Social i Ciutadania.   
 
La transformació de Natura Residencial no és només estructural, gràcies a la reforma de les instal·lacions, ja que també s’ha renovat l’equip humà. Amb tots els canvis s’incideix en la qualitat de vida, confort i atencions de tots els residents i places de dia. En total, el centre ofereix 70 places de residència i 15 de centre de dia.
 
22 de maig de 2008 
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia