
18 dels pisos són de lloguer i 18 de compra
La directora del Servei Territorial d’Adigsa a Girona, Cristina Andreu, i l’alcalde de Sant Feliu de Guíxols, Pere Albó, han assistit avui divendres, 11 de desembre, al sorteig de 36 habitatges amb protecció oficial a Sant Feliu de Guíxols (Baix Empordà). Dels 36 pisos, 18 s’han adjudicat en règim de lloguer i 18 en règim de compra. Tots els pisos s’ubiquen a la promoció de Mas Falgueras, han estat construïts per l’Incasòl i seran administrats per Adigsa.
Els pisos de lloguer són al carrer de Sant Joan Baptista, 16 i 20. Es tracta d’un edifici de planta soterrània, planta baixa i dues plantes pis. Setze dels habitatges tenen una superfície mitjana de 57 m2 i dos dormitoris, i 2 habitatges tenen una superfície mitjana de 48 m2 i 1 dormitori. A la planta soterrània hi ha un aparcament de 18 places. El preu provisional del lloguer oscil·la entre els 289,71 i els 367,01 euros mensuals.
Els pisos de compra són en un edifici situat a la ronda de Llevant, 78-80. És un edifici de planta soterrània, planta baixa i dues plantes pis. Catorze dels habitatges tenen una superfície mitjana de 60,5 m2 i dos dormitoris, i 4 habitatges tenen una superfície mitjana de 70 m2 i tres dormitoris. A la planta soterrània hi ha un aparcament de 26 places. Un dels habitatges i una de les places d’aparcament estan adaptats a persones amb mobilitat reduïda.
Les dues promocions es basen en un projecte dels arquitectes Alfonso Morales i Pablo Beltran. La seva construcció es va iniciar l’abril de 2008 i va finalitzar el passat mes d’octubre. El cost de l’obra ha estat de 3,03 MEUR.



