El director de Turisme de Catalunya mantindrà una reunió amb l'ADAC, l'associació d'automobilistes que agrupa 16 milions de famílies.
Turisme de Catalunya participa, un any més, a la la ITB (International Tourismus Börse), la fira turística de referència a Europa, que tindrà lloc des d’avui i fins al 15 de març a Berlín.
El director de Turisme de Catalunya, Ignasi de Delàs, serà present a la fira, on mantindrà una reunió amb els màxims responsables l’Automòbil Club Alemany (ADAC), que agrupa més 16 milions d’associats. En la reunió hi participaran, Max Stich, president de l’ADAC, i Erwin Pfeiffer, president de la secció de turisme de l’entitat. Un dels temes destacats que tractaran és la possibilitat que la revista de l’associació, ADAC Reisemagazin, dediqui íntegrament un número especial a Catalunya.
ADAC Reisemagazinés una de les revistes de turisme més importants a Europa amb 3,9 milions de lectors, per la qual cosa el fet que se li dediqui un monogràfic a Catalunya tindrà un gran valor promocional.
A l’estand hi participen: Turisme de Barcelona, Torisme Val d’Aran, l’Oficina de Promoció Turística de Barcelona, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona i el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona-Costa Daurada; i les empreses Bonavia Tours, Bravasol Viatges, Circuit de Catalunya, Costa Brava Verd Hotels i Petits Grans Hotels de Catalunya, Doublee DMC, El Montanyà Resort&Spa, Evenia Hotels, Le Meridien Ra, i Viatges Macuvi.
El director de Turisme de Catalunya, Ignasi de Delàs, serà present a la fira, on mantindrà una reunió amb els màxims responsables l’Automòbil Club Alemany (ADAC), que agrupa més 16 milions d’associats. En la reunió hi participaran, Max Stich, president de l’ADAC, i Erwin Pfeiffer, president de la secció de turisme de l’entitat. Un dels temes destacats que tractaran és la possibilitat que la revista de l’associació, ADAC Reisemagazin, dediqui íntegrament un número especial a Catalunya.
ADAC Reisemagazinés una de les revistes de turisme més importants a Europa amb 3,9 milions de lectors, per la qual cosa el fet que se li dediqui un monogràfic a Catalunya tindrà un gran valor promocional.
L’estand de Turisme de Catalunya – que té una extensió de 324 m– presenta enguany com a novetat una pantalla gegant de leds de 14m x 2m, on es projectaran imatges sobre la diversitat de l’oferta catalana, els seus productes i les 10 marques turístiques, i sobre el Centenari de la Costa Brava.
A l’estand hi participen: Turisme de Barcelona, Torisme Val d’Aran, l’Oficina de Promoció Turística de Barcelona, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona i el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona-Costa Daurada; i les empreses Bonavia Tours, Bravasol Viatges, Circuit de Catalunya, Costa Brava Verd Hotels i Petits Grans Hotels de Catalunya, Doublee DMC, El Montanyà Resort&Spa, Evenia Hotels, Le Meridien Ra, i Viatges Macuvi.
La ITB, que enguany celebra la 43a edició, és una de les fires turístiques internacionals més importants, ja que hi participen més d’11.000 expositors provinents de 180 països d’arreu del món, i l’any passat va rebre gairebé 180.000 visitants.
Alemanya, un mercat emissor clau per a Catalunya
Alemanya és el tercer mercat emissor en importància per a Catalunya, després de França i el Regne Unit, amb 1,4 milions de turistes anuals. A més, aquest és també el segon mercat en importància quant a pernoctacions, amb un total de 15 milions a l’any.
D’altra banda, Turisme de Catalunya té presència estable a Alemanya des de 2006, quan va obrir el Centre de Promoció Turística (CPT) de Frankfurt, que té com a principal funció establir contacte amb els professionals de la intermediació turística d’Alemanya i amb els mitjans de comunicació del país per apropar-los a la destinació catalana.



