Sala de premsa

event_note Nota de premsa

Avui entra en funcionament el nou edifici judicial d'Igualada

El nou edifici judicial d'Igualada, que avui ha entrat en funcionament, està situat al Passeig Verdaguer núm. 113 i té una superfície construïda 4836,60m2. Amb un pressupost d'obra de 6284.948,09 euros, en aquest nou edifici, hi estan situats quatre jutjats de primera instància i intrucció, un d'ells amb funcions de jutjat de violència domèstica, tot i que l'edifici té espai per a dos jutjats més en previsió d'ampliació .

En l'edifici s'hi ubica també el Registre Civil, amb sala de matrimonis; el Jutjat de Guàrdia, i les dependències per a la Fiscalia, metges forenses, advocats, tècnics, procuradors, atenció ciutadana, unitat administrativa, arxiu i dipòsit de  detinguts.

Els arquitectes redactors del projecte són Xavier Casas & Mònica Sánchez, l'execució de l'obra ha anat a càrrec de A.Ventura i Associats Serveis d'Arquitectura Tècnica SL mentre que Copcisa SA ha estat l'empresa adjudicatària del dret de superfície.

Pel que fa a les noves tecnologies, l'edifici comptarà amb equips de videoconferència, informatització del registre i del repartiment d'assumptes, connexió via Internet a diverses bases de dades, bústies institucionals de correu electrònic per a tots els jutges i secretaris judicials, enregistrament de judicis i declaracions, etc.

El partit judicial d'Igualada està integrat per 32 municipis, que pertanyen a la comarca d'Anoia. En el partit judicial d'Igualada hi ha 31 jutjats de pau i 2 agrupacions de secretaries de jutjats de pau. La població total del partit judicial és de 101.784 habitants. 

 

 

 

 

El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia