Sala de premsa

event_note Nota de premsa

Joan Saura compareixerà dimecres a petició pròpia en la comissió de matèries secretes del Parlament de Catalunya

El conseller d’Interior, Relacions Institucionals i Participació, Joan Saura, compareixerà a petició pròpia demà passat dimecres en la Comissió de Matèries Secretes o Reservades del Parlament de Catalunya.
                                                 
Saura ha demanat comparèixer per tal d’informar als diputats sobre les últimes detencions dutes a terme a Barcelona el darrer cap de setmana.
 
La Comissió de Matèries Secretes o Reservades del Parlament, que es celebrarà a porta tancada, com totes les reunions d’aquesta comissió, que tracta assumptes confidencials, està presidida pel president del Parlament,  Ernest Benach, i està formada per un membre de cadascun dels grups parlamentaris.
 

Per a més informació, podeu contactar amb el gabinet de comunicació del Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació: 93 551 21 48/ 93 551 22 69
 
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia