L'acord signat aquesta tarda preveu que el Govern donarà el suport necessari per participar en el programa de televisió "Olympic Song Fest" que està duent a terme Beijing New Era Advertising per promocionar els Jocs Olímpics i apropar-los a la ciutat. L'espai televisiu, que arriba a una mitjana de 600 milions de telespectadors, dedicarà diferents programes a capitals que hagin estat seu olímpica. Justament, en virtut de l'acord signat avui, un d'ells estarà dedicat a Barcelona, per donar a conèixer el potencial econòmic, turístic i cultural de la ciutat i del conjunt de Catalunya. L'objectiu és, d'una banda, presentar el que van suposar els Jocs Olímpics pel que fa a la renovació de Barcelona i Catalunya. Però també, molt especialment, projectar Barcelona i Catalunya com a plataforma d'oportunitats i d'intercanvi amb la República Popular Xina en els diferents àmbits de la indústria, el comerç, el turisme i la cultura.
A banda del programa, l'acció promocional de Catalunya a la República Popular de Xina inclou també la realització d'un concert. En conjunt l'acció promocional inclou actuacions musicals d'artistes de Xina i Catalunya; entrevistes i missatges institucionals; imatges de Catalunya i Barcelona, dels seus llocs emblemàtics i dels seus símbols de modernitat; moments emotius dels Jocs Olímpics de Barcelona 92, així com entrevistes enregistrades amb atletes i personatges destacats, tant a Catalunya com a Xina.