Direcció General de Comunicació

Es destinaran dos milions d'euros a polítiques retributives als funcionaris per reforçar l'atenció al públic

query_builder   16 octubre 2007 13:55

event_note Nota de premsa

Es destinaran dos milions d'euros a polítiques retributives als funcionaris per reforçar l'atenció al públic

El Govern ha aprovat avui distribuir el fons addicional de modernització i racionalització, habilitat per a l'any 2006 i corresponent al personal funcionari i interí d'administració i tècnic, entre el personal que realitza tasques d'atenció presencial.

El fons addicional de modernització i racionalització és un fons equivalent al 0,3% de la massa salarial del personal de l'àmbit de la mesa general, que es destina a atendre polítiques retributives pròpies que contribueixin a la modernització, la racionalització i la millora de la productivitat de l'Administració de la Generalitat, i que comportin una millora en la prestació dels serveis públics pel que fa a la seva qualitat, eficàcia i eficiència. Enguany s'ha decidit que l'àmbit que cal reforçar és el del personal d'atenció al públic.

El fons addicional a distribuir, en el cas del personal funcionari i interí d'administració i tècnic, és de 2.094.824 euros. Per tractar la distribució d'aquesta part del fons, la Mesa Sectorial de Negociació va acordar ara fa un any la constitució d'un grup de treball que va centrar la seva tasca en l'estudi dels llocs de treball de funcionaris que tenen com a funció principal l'atenció presencial a la ciutadania, en les condicions pactades, a les oficines de registre de documents o a les d'informació i d'atenció al ciutadà.

L'estudi s'ha portat a terme a partir de la informació facilitada pels departaments i ha implicat l'anàlisi d'uns 1.700 llocs de treball en base als quals s'ha repartit linealment el fons assignat i s'ha calculat la quantia a afegir al complement específic mensual de cada lloc, que finalment serà de 102 euros.

La Direcció General d'Atenció Ciutadana ha de vetllar perquè l'horari d'obertura al públic de les oficines d'atenció presencial, especialment el de les oficines de registre de documents, doni resposta a les necessitats de la ciutadania d'adreçar-se presencialment a l'Administració, mitjançant la coordinació i l'homologació d'aquest horari, garantint una presència mínima en tot el territori en funció de la seva població.

El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia