
El president de la Generalitat, Artur Mas, ha presidit aquesta tarda la inauguració de la nova seu de l’associació contra el càncer infantil Familiares y Amigos de Ángel Manzanares (FADAM), de la qual és president d'honor.
En un acte emotiu, el president ha volgut acompanyar a la família Manzanares, que va crear aquesta associació el 2006, després d’una intensa lluita contra el càncer que es va emportar el seu fill Ángel.
El president Mas ha volgut lloar “l’empenta, la il·lusió i l’esperit de superació” d’aquests pares i ha assegurat que en ells i en l’associació hi ha “la grandesa dels millors valors que poden inspirar a les persones”. “He volgut venir aquí no només per estar al costat d’una família que aprecio –ha assegurat-, sinó sobretot per fer notar que els valors que han impulsat a la família Manzanares per anar endavant són els que valors que haurien d’inspirar el moviment i l’evolució de tota la societat”. En aquest sentit, ha remarcat que “si aquest exemple qualla i aquests valors són els que es van compartint entre la societat catalana, estic segur que a aquest país li esperen molt bons temps”



