· La prova ciclista es desenvolupa en territori català els dies 25 i 26 d’agost amb les etapes Lleida – Andorra/Collada de la Gallina i Andorra - Barcelona, en 371 km
· Els Mossos d’Esquadra actuaran des de l’àmbit del trànsit i de la seguretat ciutadana per garantir la seguretat de tots els participants i minimitzar l’afectació viària
· L’SCT demana que s’adeqüi la mobilitat als horaris del pas d’aquesta prova esportiva
Els pròxims dies 25 i 26 d’agost Catalunya acollirà dues etapes de la 67 edició de la Vuelta Ciclista a España 2012, un dels esdeveniments esportius més rellevants en l’àmbit estatal. En aquesta ocasió, la prova esportiva es desenvoluparà al llarg de 371 km de recorregut en territori català.
Davant d’això, el Servei Català de Trànsit (SCT) i la Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra establiran un dispositiu especial en què s’adoptaran un seguit de mesures de regulació i ordenació del trànsit. L’objectiu és fer front i minimitzar les possibles afectacions viàries en la mobilitat pròpia del cap de setmana i també garantir la seguretat viària de tots els participants, tant dels espectadors com dels conductors.
(INFORMACIÓ AMPLIADA A LA NOTA QUE S'ADJUNTA A CONTINUACIÓ)
1