- AVELLANEDA; MENCHÉN TOMÀS; EÑAUT; THE LABEL EDITION; ANTONIO MARCIAL; ÁLVARO CALAFAT; TXELL MIRAS; Y_COMO PAOLA MOLET; ESCORPION;PALOMA WOOL; EIKO AI; PABLO ERROZ; LEBOR GABALA; LR3; LOLA CASADEMUNT BY MAITE; CUSTO BARCELONA; VICTOR VON SCHWARZ; OTRURA; IS_COMING; ONRUSHW23FH; PARAISO (per ordre d’emissió) presentaran les seves propostes en la propera edició del certamen de moda que impulsa la Generalitat i que tindrà lloc del 26 al 29 d’abril a l’edifici de la Casa Milà-La Pedrera
080 Barcelona Fashion —certamen de moda que impulsa la Generalitat a través del Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM) del Departament d’Empresa i Coneixement—, celebra del 26 al 29 d’abril la seva segona edició 100% digital. L’escenari de fons de la setmana catalana de la moda tindrà lloc a l’excepcional emplaçament de la Casa Milà-La Pedrera, des d’on es presentaran les col·leccions d’un total de 22 dissenyadors i marques.
El 080 Barcelona Fashion es reitera com una plataforma oberta i multidisciplinar, amb vocació internacional, amb compromís cap a la sostenibilitat, on es fan visible creativitat, disseny i innovació. Com a plataforma de moda, 080 Barcelona Fashion es caracteritza per ser un projecte adaptable al canvi de paradigma i a les diverses necessitats de projecció de les marques i dissenyadors que hi participen. La passarel·la és un altaveu de creació en el seu sentit més ampli, que s’obre a nous formats, en òrbita amb les noves formes d’expressió dels creadors.
Seguint el camí de les darreres edicions, 080 Barcelona Fashion manté el lema “Undress your mind”, i posa l’accent en la diversitat en el seu sentit més ampli.
En aquesta edició, 080 segueix apostant per la tecnologia, la sostenibilitat i l’economia circular, a més de la promoció internacional de la moda i el disseny que es fa a Catalunya. En aquest sentit, la digitalització és una oportunitat per incrementar la projecció de la moda catalana i arribar a noves audiències a nivell internacional.
Amb la digitalització de la plataforma, la Generalitat aposta també per la desestacionalització del calendari de la moda a Catalunya, adaptant-se a les necessitats del sector i potenciant nous vincles amb dissenyadors i marques. Així, al febrer es va celebrar el Barcelona Fashion Summit, de la mà de MODAES, per difondre coneixement i aportar eines i recursos a les empreses del sector que els ajudin en aquest període de recuperació econòmica; al març, amb la celebració del 080 Barcelona Fashion Connect, que el 080 Barcelona Fashion organitza conjuntament amb el Clúster Català del Tèxtil i la Moda, MODACC, per tal de promoure la comercialització de les col·leccions de les marques que hi varen participar i així generar oportunitats de negoci; i ara, a l’abril, amb el 080 Barcelona Fashion, posant el focus en la promoció, visibilitat i internacionalització de la moda catalana.
Edició 100% digital
Seguint l’estela de l’edició anterior, 080 Barcelona Fashion adopta un format 100% digital. Del 26 al 29 d’abril, el públic podrà seguir l’emissió de tots els continguts a través de la 080 TV, des de la mateixa web https://080barcelonafashion.cat/. Un front row virtual des d’on es podrà gaudir en primícia de les col·leccions dels dissenyadors i de les marques, així com els Designers Talks, peces audiovisuals en format entrevista on el dissenyador presenta la seva col·lecció i fonts d’inspiració, entre altres aspectes.
A la secció Behind the scenes el públic podrà accedir a continguts de moda i a espais del 080 inèdits com ara al càsting, el backstage, així com wl making of de l’edició. També s’inclouran peces audiovisuals que desvetllaran com es prepara i produeix una presentació de moda; des d’aspectes com la selecció dels models, passant per la creació de l’estilisme de perruqueria i maquillatge, fins als fittings o el que passa darrere les càmeres.
Continguts
Un total de 22 dissenyadors i marques de moda presentaran les seves propostes creatives en aquesta edició digital del 080 Barcelona Fashion, com a protagonistes d’una edició encara més enfocada, gràcies a la tecnologia, a un públic internacional i global.
DILLUNS 26.04.2021
18:00h: Avellaneda
18.30h: Menchén Tomàs
19.00h: Eñaut
19.30h: The Label Edition
20.00h: Antonio Marcial
20.30h: Álvaro Calafat
DIMARTS 27.04.2021
18:00h: Txell Miras
18.30h: Y_Como
19.00h: Paola Molet
19.30h: Escorpion
20.00h: Paloma Wool
DIMECRES 28.04.2021
18:00h: Eiko Ai
18.30h: Pablo Erroz
19.00h: Lebor Gabala
19.30h: LR3
20.00h: Lola Casademunt by Maite
20.30h: Custo Barcelona
DIJOUS 29.04.2021
18:00h: Victor Von Schwarz
18.30h: Otrura
19.00h: Is Coming
19.30h: Onrushw23fh
20.00h: Paraiso
Les presentacions de les col·leccions es gravaran en diferents espais de l’edifici modernista i emblemàtic de la Casa Milà-La Pedrera, tant en ubicacions exteriors com el pati i el terrat, com d’interiors com les golfes, la Sala Gaudí i dins d’un pis d’època. A nivell creatiu, en contraposició del caràcter digital de 080, s’ha apostat per produir els Fashion Show Films de forma naturalista, sense efectes digitalitzats, posant en valor la bellesa de l’espai dissenyat per Antoni Gaudí.
Patrocinadors i firmes col·laboradores de la 27a edició de 080 Barcelona Fashion
Aquesta edició compta amb les següents marques patrocinadores i col·laboradores:
Són sponsors Kevin Murphy (perruqueria oficial) i Thuya Professional Line (manicura oficials). Per la seva banda, participen com a col·laboradores GHD (eines de perruqueria oficials), M·A·C Cosmetics (maquillatge oficial), Garmin (rellotge oficial), SVR Cosmetics (cosmètica oficial), Thuya Formació Professional (equip de maquillatge), Rowenta (planxat i eines d’higienització) i Font Vella (aigua oficial), i La Roca Village. Les firmes reiteren el seu suport al projecte de 080 Barcelona Fashion.
Segueix-nos a les xarxes________________________________
Facebook CCAM: https://www.facebook.com/ccamcat/
Twitter CCAM: https://twitter.com/ccamcat
A Twitter: @empresacat
Twitter 080 Barcelona Fashion: https://twitter.com/080_bcn_fashion
Instagram 080 Barcelona Fashion: https://www.instagram.com/080bcnfashion/
1