1. La nova Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) apropa els serveis públics a més de mig milió d'habitants de la Catalunya Central

Avui, 29 d’abril, s’ha inaugurat la nova OAC a Manresa, per atendre consultes sobre serveis públics a la població de la Catalunya Central.

La capital de comarca del Bages acull des d’avui aquesta oficina que facilita l'accés als serveis públics de manera presencial a la població d’aquesta vegueria. A més, s'unifiquen tots els registres de la Generalitat a Manresa en un únic edifici. La nova oficia se suma a les sis OAC repartides arreu del territori que ja estaven en funcionament; a Barcelona, la Cerdanya, Girona, Lleida, Tarragona i les Terres de l’Ebre.

L’OAC a la Catalunya Central obre les portes amb un total de 15 treballadors públics que ofereixen atenció i ajuda sobre tràmits i serveis de la Generalitat.

L’obertura de la nova OAC respon al model d’atenció ciutadana que impulsa el Govern des de la Secretaria de Telecomunicacions i Transformació Digital. Aquest model acosta l’Administració a les persones, fent accessibles els serveis públics de manera senzilla i personalitzada. D’aquesta manera, les OAC compleixen l’objectiu de fer extensiva l’atenció presencial arreu del territori i, a la vegada, garanteixen l’accessibilitat dels serveis digitals a aquelles persones que poden trobar-se amb dificultats en l'ús de tecnologies digitals.

Aquesta oficina se suma al desplegament d’infraestructures i serveis que la Generalitat posa a l’abast de les persones amb l’objectiu d’aconseguir una Catalunya plenament connectada amb una Administració accessible per a tota la població, fomentant la cohesió social i la igualtat d’oportunitats.

Enllaços relacionats:

  1. Atenció presencial

1  

Imatges

Nova Oficina d'Atenció Ciutadana a Manresa

Nova Oficina d'Atenció Ciutadana a Manresa 2954040