Sala de premsa

event_note Nota de premsa

La línia de bus que enllaça la UAB amb Montcada i Ripollet oferirà 24 expedicions per sentit

El Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica incorpora, a partir del dilluns 15 de setembre, vuit noves expedicions per sentit a la línia d’autobús que uneix Montcada i Reixac, Ripollet, Cerdanyola del Vallès i la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). El servei, per tant, oferirà un total de 24 expedicions per sentit de dilluns a divendres feiners excepte el mes d’agost. Les noves circulacions s’han ubicat a les hores punta.

Es tracta d’una millora per donar resposta a l’augment de la demanda dels darrers anys. La línia va registrar el 2024 un total de 141.027 viatges, un 28,7% més que el nombre de viatges de l’any anterior.

És una actuació inclosa al Pla de xoc de millores del bus interurbà, que el Departament va començar a executar abans de l’estiu i que preveu una inversió de disset milions d’euros entre aquest 2025 i el 2026 en corredors amb alta demanda o que tenen connexió amb centres de salut o d’ensenyament. Està finançat amb vuit milions d’euros del propi Departament i amb nou milions d’euros del Fons climàtic.

El Pla, de fet, ha suposat la millora, aquesta mateixa setmana, de dues altres línies que connecten amb la UAB. Són la 865 Mataró – UAB, que ha incorporat tres circulacions d’anada i dues de tornada i ara ofereix catorze expedicions per sentit, i la línia regular Igualada – Martorell –UAB, que ha incorporat una expedició per sentit i ara ofereix tres expedicions per sentit de dilluns a divendres lectius universitaris.

Mobilitat
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia